2017. április 15., szombat

Húsvét várás

A bevált kenyér tölcsér receptet használtam fel a húsvéti asztal rendhagyó terítéséhez :) Mert eb, aki a kosarát meg nem eszi :)




Recept itt a blogon.

A tojássalátát, ezúttal salátaágyra tettem a kosárkába, ami egy fél l-es hőálló jénain készült. Első lépésként bevontam alufóliával és ecsettel vékonyan beolajoztam. A tésztát 1-1,5 cm vastagra sodortam és először sugár irányban tettem a jénaira a tésztarudakat. A felvételek tegnap este készültek, ezért a félhomály :)






Lekentem tojással és megsütöttem. A kosárka fülébe fogpiszkálót szúrtam, így rögzítettem a kosárhoz.
Ma megsütöttem a répának álcázott tölcséreket is, piros és citromsárga ételfestéket kevertem össze a megfelelő szín eléréséhez. Párat ezzel kentem le, a többit hagyományos módon tojással.




Ekkor már csak a tálalás maradt, a kosárkát kibéleltem jégsaláta levelével, a "répákat" megtöltöttem salátával, a végébe petrezselyem zöldet nyomtam, hogy minél jobban hasonlítson az igazira :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...