2017. április 17., hétfő

A legfinomabb, leggyorsabb túrós-sajtos rágcsa

Mivel tegnap tortáztam, mára kellett egy kis sós rágcsa. Elővettem egy régi receptet, amit még a neten találtam pár évvel ezelőtt, persze sima búzalisztes volt. Gluténmentesben is ugyanolyan finom lett, ha nem finomabb :) A liszt kimérésétől a második tepsi kisüléséig pontosan 1 óra telt el, szóval nem csak finom, hanem gyors is ;)
 Természetesen ehhez is Nutri free mpp-t használtam, nekem nagyon bevált a sajtos rúdnál is.



Hozzávalók:
30 dkg Nutri free mpp itt
25 dkg túró
25 dkg margarin
1 egész tojás+ 1 sárgája
1 tk só
1 cs sütőpor

Tojás és reszelt sajt a tetejére.

Bekapcsoljuk a sütőt 180 fokra. A hozzávalókat kimérjük egy tálba, összegyúrjuk, kinyújtjuk, kb. fél cm vastagra, felvágjuk másfél cm szélesen, kettéhajtjuk, majd megcsavarjuk és tepsire tesszük. Én próbaképpen sodortam rudakat és nem csavartam meg, úgy is jó lett :) Lekenjük tojással és reszelt sajttal megszórjuk, és a bemelegedett sütőben kb. 20 perc alatt megsütjük.












2 megjegyzés:

  1. Ma megsütöttem. Nagyon- nagyon finom ,mondta az unokám.Mindent a recept szerint csináltam, de nem tudtam ketté hajtani, mert eltört. Lett belőle pogácsa, ropi rúd és kocka. Legközelebb kevés reszelt sajtot gyúrok a tésztába is. Finom, egyszerű. Köszönöm.

    VálaszTörlés

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...