2017. május 28., vasárnap

Gyereknapi gofri :)

Ugyan már nem kiskorú, de az enyém :D Tegnap gulyáslevest főztem, ezért ma desszertnek gofrit készítettem mellé, a nagykorú nem kis örömére :D



Hozzávalók:

30 dkg sütiliszt, én most AnnaPannit használtam
5 dl tej
60 ml olaj
2 egész tojás
3 ek cukor (a tészta nem lesz édes, mi így szeretjük)
1 cs sütőpor
pici só
A tetejére:
gm puding ízlés szerint v. csokiöntet
tejszínhab
gyümölcs

A tojásokat habosra keverjük a cukorral, hozzáadjuk az olajat, elkeverjük, majd a tejet és a sütőporral elkevert lisztet felváltva hozzáadjuk. Sűrű tésztát kapunk, merőkanállal tesszük a gofri sütőbe. Pár perc alatt megsütjük. Közben megfőzzük a pudingot, felverjük a tejszínhabot. A gofrira teszünk pár kanál pudingot, nyomunk rá tejszínhabot és eperrel díszítjük.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...