2017. május 7., vasárnap

Pizzakövön sült kemencés kenyér

Ma vettem az Aldiban egy pizzasütő követ, persze, hogy rögtön ki kellett próbálni :)
Nagyon-nagyon finom lett, vegyetek egy ilyen sütőkövet, megéri.


A kemencés kenyér receptjét itt találod.
A sütőkő használata:
Sütés előtt legalább 30-40 perccel tegyük be a sütőbe 250 fokra, mivel nincs falapátom amivel rátehetem a kenyeret a kőre, én egy rizsliszttel megszórt vastag kartonra tettem a tésztát. 10 percig sütöttem 250 fokon, majd visszavettem 200 fokra, így sült kb 35 percig, fél időben letakartam alufóliával a tetejét.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...