2017. május 7., vasárnap

Anyák napi epres torta - annak, akit a legjobban szeretünk :)

Anyák napjára készítettem Anyukámnak ezt a mascarponés-epres-fehér csokis tortát. Anyukámnak 4 gyereke van, 6 unokája és 1 dédunokája. Azt hiszem ez a torta csak egy kis csepp a szeretetünkből és hálánkból, amiért Ő van nekünk :)




Hozzávalók 18 cm átmérőjű tortához:

2 x 4 tojásból piskóta, elkészítése itt most Nutri dolcit használtam.




Krém:

2 dl pürésített eper
2 dl tejszín (ha nem cukrászhab, akkor 1 cs habfixáló kell hozzá)
250 gr mascarpone
ízlés szerint kevés porcukor

A tejszínt habbá verjük, a mascarponét habosra keverjük, hozzáadjuk a pürésített epret, majd egy kevés cukrot, végül hozzáforgatjuk a habot.
A piskótákat 3 felé vágjuk, én egy részt kivettem, tehát 5 lap maradt. Betöltöttem a krémmel, egy keveset a külsejére is kentem.









A díszítéshez:
3 dl tejszínhab, friss eper
Betettem egy éjszakára a hűtőbe, másnap díszítettem tejszínhabbal és friss eperrel. Egy kevés habot megszíneztem rózsaszínre, alulra azt tettem körben. Majd a tetejét eperrel díszítettem.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...