2017. május 13., szombat

Kövön sütött ciabatta

Nem győzöm magam vállon veregetni, hogy megvettem a pizzasütő követ. Ma ismét így sütöttem ciabattát, nagyon finom lett :)


A recept itt található, csak a formázás változott és a sütési idő.
Egy óra kelesztés után, kiborítottam a tálból a tésztát, majd tenyérrel ellapogattam, nem használtam nyújtófát. 6 részre vágtam, megszórtam barna rizsliszttel, letakartam nylonnal és egy konyharuhával, majd még 40 percet kelesztettem. Ekkor kezdtem melegíteni a pizzakövet. Amikor letelt a 40 perc betettem sülni, kb. 18-20 percet sütöttem.

Formázás után



2. kelesztés után

Megsült a ciabatta





Itt még egy kicsit langyos volt :)


Isteni szendvics készült belőle :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...