2017. május 2., kedd

Muffin variációk - vidám nyári köntösben :)

Szeretjük a muffint, gyorsan kész van, és számtalan variáció van a díszítéséhez. Ehhez szeretnék most ötleteket adni. Ebben a szomorkás időben süss muffint, és dobd fel a napod egy vidám díszítéssel :)




Muffin 1.

Hozzávalók:

125 gr Nutri dolci itt
125 gr rizsliszt itt
250 gr puha margarin
1 tk sütőpor
4 tojás
3 ek tej
250 gr cukor
1 tk vanília aroma


Krém:

1 dl tejszínt habbá verünk, hozzáadunk 10 dkg mascarponét, ízlés szerint adjunk hozzá porcukrot, elkeverjük, majd pépesítünk egy marék gyümölcsöt, szitán áttörjük, ha magos, és a krémhez adjuk. Ne egyszerre, csak annyit tegyünk hozzá, hogy krémes maradjon!
A citromoshoz adjunk reszelt citromhéjat és egy kevés friss citromlét (én lime-ot használtam)
A színezéshez főleg gyümölcsöt használtam, de némelyiket ételszínezékkel színeztem.

Egy mély tálba tesszük a hozzávalókat a tej kivételével, elkezdjük keverni, amikor összeállt hozzáadjuk a tejet is. Formába kanalazzuk és 180 fokon kb 20-25 perc.











Muffin 2.

Hozzávalók:

26 deka rizsliszt
14 deka cukor
1 cs sütőpor
2 tojás
1 cs vaníliáscukor
2 dl tej
8 cl! olaj
2 ek kakaópor


A tojásokat kikeverjük a cukorral, hozzáadjuk a többi hozzávalót, elkeverjük és formába öntjük. Előmelegített sütőben 180 fokon kb 20 perc.


Krém:


mascarpone
porcukor
szitán áttört málna
csoki olvasztva és a mascarponéba keverve















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...