2017. december 18., hétfő

Linzer - Hadarik Rita céllisztből

Hadarik Rita megtisztelt egy próba csomaggal, amiben linzer céllisztet is találtam kipróbálásra.
Rita megalkotta a tökéletes linzer lisztet, amit kezdők is könnyen el tudnak készíteni, hiszen csak 3 hozzávalót kell beszerezni hozzá a liszten kívül.
Nagyon finom, a búzásra nagyon hasonlító állagú süteményt készítettem, és bár hajdina van benne, az én gourman fiam simán megette :D ugyanis nem érezni egyáltalán.


Hozzávalók kb. 30 db linzerhez:

1 cs Hadarik Rita linzer/pite alapliszt
15 dkg vaj
9 dkg porcukor
1 egész tojás (én "L"-es tojást használtam)

A lisztet egy tálba öntöttem, majd elkevertem a kimért porcukorral, majd a vajat belekockáztam és elmorzsoltam rövid idő alatt. Végül hozzáadtam az egész tojást és összegyúrtam. Nagyon gyorsan összeállt a tészta, félretettem 30 percre pihenni. Kinyújtottam 4-5 mm vékonyra, kiszaggattam és előmelegített sütőben 170 fokon 8-9 perc alatt megsütöttem. Házi baracklekvárral ragasztottam össze.
Betettem egy fém dobozba, és bízom benne, hogy megéri a karácsonyt :D










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...