2018. január 3., szerda

Élesztőmentes mini bagett Hadarik Rita lisztkeverékből

Reggel munka előtt sütöttem meg a mini bagetteket, keveréssel formázással együtt kb. egy óra alatt készen volt. Ajánlom mindenkinek a rohanós hétköznapokra, hiszen sok időt megspórolunk ha ezt a lisztet használjuk. Az én gourman fiam (aki, lássuk be, eléggé el van kényeztetve otthon készült dolgokkal) azt mondta amikor megkóstolta, hogy nagyon finom, igazi ropogós héja van :)
Ezért a mondatért lesz ezentúl mindig otthon ilyen liszt is :) Kezdőknek, sütésben kevésbé járatosaknak is sikerélmény lesz ezzel a liszttel dolgozni!


Hozzávalók:

1 cs. Hadarik Rita Élesztőmentes mini bagett lisztkeverék
310 gr víz
20 gr ecet
10 gr olaj

A lisztet tegyük egy tálba, mérjük ki a folyékony hozzávalókat, és dagasszuk kb. 3 percig. Szépen összeáll a tészta a keverés után. Pihentessük 5 percig, majd osszuk 4 részre és formázzunk bagetteket. Kenjük le vékonyan olajjal, én megszórtam barna rizsliszttel, előmelegített sütőben 190 fokon kb. 50 perc alatt sült meg. Nagyon finom ropogós héjú, élesztőmentes bagett készült :)








2 megjegyzés:

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...