2018. január 14., vasárnap

Gyors pizza Hadarik Rita pizza lisztkeverékből

Rita dobozából most a pizza liszt került elő. Vendégeket várok, ezért az egész csomaggal elkészítettem. Aki hozzám jön, tudja, hogy gluténmentes ételt fog kapni, legyen az édesség vagy főétel. Eddig még senki nem szaladt világgá 😊
A tálaló tányért én készítettem egy kerámia stúdióban, nekem nagyon tetszik :)


Hozzávalók:

1 cs Hadarik Rita pizza lisztkeverék
3 dkg friss élesztő
400 ml meleg víz
2 kiskanál cukor
2 ek olaj

a feltéthez:
paradicsomszósz
szalámi, sonka, lila hagyma, bacon kockák, kukorica, sajt stb.

A tésztát elkészítjük a leírás szerint, az élesztőt megfuttatjuk a vízben a cukorral. hozzáadjuk a liszthez, alaposan elkeverjük. Pihentetjük 10 percig, ezalatt összeáll teljesen a tészta. Lágy, de formázható tésztát kapunk. Sütőpapírra rizslisztet szórunk, elfelezzük a tésztát és a papíron vékonyra nyújtjuk. Letakarva pihentessük 25-30 percet. Én a tepsi méretére nyújtottam, pici borssal elkevert paradicsomszósszal megkentem, rátettem a feltétet (szalámi, kolbász, sonka, hagyma, sajt) majd előmelegített forró 220 fokos sütőben 12-15 perc alatt süssük meg. Nagyon finom, ropogós szélű pizzát kaptam. Kiadós, bőségesen elég 4-6 embernek is akár. Próbáljátok ki! :)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...