2018. január 28., vasárnap

Cordon Bleu fűszeres Mester zsemlemorzsával sütőben sütve

Cordon Bleut ígértem a fiamnak ma ebédre, viszont nem volt kedvem sem panírozni, sem olajban sütögetni. Alternatívát kerestem, így készítettem Mester zsemlemorzsából egy fűszeres bundát és sütőben sütöttem meg a göngyölt csirkemellet.



Hozzávalók:

1 csirkemell filé 4 szeletre vágva
10 dkg Mester gm tej-tojásmentes zsemlemorzsa
tengeri só
ízlés szerint fokhagymapor
chili
őrölt bors
cayenne bors
fűszerpaprika
4 szelet sonka
8 szelet sajt
fogpiszkáló
1 dl olaj

A csirkemellet 4 szeletre vágunk, kiklopfoljuk, majd tengeri sóval megsózzuk. A sonkát félbevágtam, kettőt hosszában a húsra fektettem, majd két szelet sajtot is rátettem. Feltekertem, majd a végét fogpiszkálóval rögzítettem. A zsemlemorzsát kisebb tálba tettem, ízlés szerint megfűszereztem, mi csípősen szeretjük. Az olajat egy kisebb tálba öntöttem, megforgattam benne a húst, majd a fűszerezett zsemlemorzsában is megforgattam. Sütőpapíros tepsire tettem, majd a többi szeletet is feltekertem. 180 fokon kb. 30 perc alatt megsütöttem.
Ha felcsíkozzuk a csirkemellet akkor kb. 20 perc alatt sül meg.
Nagyon finom, omlós hús lett a végeredmény :)
Tálalhatjuk párolt rizzsel, salátával.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...