2017. július 16., vasárnap

Pizza Orgran pizzaporból kelesztés nélkül :) Rohanós hétköznapokra erősen ajánlott beszerezni :)

Lehetőségem volt kipróbálni az Orgran kész pizzaport, nagyon finom és nagyon gyorsan készen van, mivel nem kell keleszteni. Minden mentes, élesztőmentes, vegán és kósher.
Rohanós hétköznapokra ajánlott beszerezni :)


Hozzávalók:

1 doboz Orgran pizzapor
40 ml étolaj én most napraforgó olajat használtam
250 ml víz

Feltéthez:
paradicsom püré
fűszer ízlés szerint, én borsot tettem bele
szalámi
sonka
erős paprika
sajt 
konzerv kukorica
lila hagyma
bacon
tojás

A sütőt melegítsük elő 200 fokra. A doboz tartalmát egy tálba tettem, közepébe egy kis mélyedést készítettem kanállal, majd a kimért olajat beleöntöttem. A kanállal elkevertem, majd a vizet is hozzáadtam, alaposan kézi robotgép dagasztó szárával elkevertem, amíg összeállt a tészta. 
Nem kell keleszteni! 
Én most két részre szedtem a tésztát, kinyújtottam, megkentem a paradicsommal, rátettem a feltéteket ízlés szerint, a fiam tükörtojással szereti, így az a közepén kapott helyet :)
200 fokon kb 15-20 perc alatt megsült. Nagyon finom, kiadós, amíg sült az egyik pizza, a másik tészta darab szemmel láthatóan megkelt :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...