2017. október 1., vasárnap

Macaron - Madame Loulou süteményporból

A macaron sütés még a gyakorlott háziasszonyok számára is a legtöbb esetben "mumusnak" számít. Tapasztalat és gyakorlat kell hozzá, és egy jó sütő.
Most a Madame Loulou macaron port és varázs krémet készítettem el, és mondhatom, amellett, hogy pár perc alatt előkészítettem, vetekszik a fáradtságos módon készült eredetivel.
A Syrinx D. S. Kft. által forgalmazott Madame Loulou termékeket Gérczei Zoltán jóvoltából kipróbálhatom és bemutathatom itt a blogon. Ezek a termékek magas színvonalat képviselnek a gluténmentes termékek között, főleg cukrászati termékeket, sütemény és krémporokat találhatunk amelyek glutén- és némely termék laktózmentes is. A termékek megrendelhetők itt: http://www.allergiamentesen.hu/



Hozzávalók:

1 cs. Madame Loulou macaron por
70 gr tojásfehérje (kb. 2 db nagy tojásból)

A port öntsük egy tálba, a tojásfehérjét mérjük ki pontosan, robotgép habverő részével keverjük kb. 45 másodpercig! Be fog sűrűsödni, tegyük habzsákba amit vágjunk ki, vagy sima kerek csővéget tegyünk bele. Nekem nincs macaron sütő lapom amin egyforma kerek formák vannak, így csak szemmértékkel nyomtam ki a krémet egy sütőpapíros tepsire. Nagyjából sikerült is 28 darabot készíteni. 2 órát pihentettem, majd előmelegített sütőben 140 fokon (nem légkeverés) 13 perc alatt tökéletesre sültek a macaronok. Amikor teljesen kihűlt, akkor vegyük le óvatosan a sütőpapírról.
Addig elkészítettem a Madame Loulou Varázskrémet vanília ízben. A port 3 féle módon használhatjuk, a hozzáadott tej mennyiségtől függően. Készíthetjük macaronhoz, ez a legsűrűbb, tortakrémnek vagy muffin tetejére.
Én most 80 ml tejet adtam a krémporhoz, 1 percig kevertem a robotgép habverőjével. Sűrű, vaníliaízű krémet kaptam, habzsákba tettem, és minden második macaron közepére nyomtam egy keveset, majd rátettem egy másikat. Jó étvágyat!
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...