2017. október 12., csütörtök

Amerikai cookie - Madame Loulou kekszporból :)

Nagyon finom kekszet sütöttem Madame Loulou kekszporból, gyorsan kész van és a sütésben kevésbé járatosaknak is sikerélménye lesz ha kipróbálják :)
A Syrinx D. S. Kft által forgalmazott Madame Loulou termékeket Gérczei Zoltán jóvoltából kipróbálhatom, és bemutathatom itt a blogon.
Ezek a termékek magas színvonalat képviselnek a gluténmentes termékek között, főleg cukrászati termékeket, sütemény és krémporokat találhatunk a kínálatban, amelyek glutén- és némelyik termék laktózmentes is. A termékek megrendelhetők itt: http://www.allergiamentesen.hu/


Hozzávalók:

1 cs. Madame Loulou kekszpor
16 dkg vaj ha laktózmentesen készítjük akkor 12 dkg napraforgó- vagy kukoricaolaj
1 egész tojás
opcionálisan 1 cs vaníliás cukor, csokidara

Melegítsük a sütőt 165 fokra (légkeverésen 150 fok), a port öntsük egy tálba, a vajat olvasszuk meg, adjuk a porhoz. Morzsás állagúra keverjük össze, majd adjuk hozzá a tojást, vaníliás cukrot, csokidarát. Jól keverjük el, nekem egy kicsit lágy lett, így nem nyújtottam, hanem nagyobb dió nagyságú darabokat gömbölyítettem, majd sütőpapírra téve kissé ellapítottam. 24 db lett a tésztából, amit 20 perc alatt készre sütöttem. Nagyon finom, kissé omlós, jóízű kekszet kaptam.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...