2017. október 9., hétfő

Pontyfilé paprikás lisztbe forgatva :)

Kaptam egy nagyon szép frissen fogott pontyot ma (sajnos nem én fogtam). A felét lefagyasztottam halászléhez, a fejéhez közel eső részt kifiléztem és paprikás lisztbe forgattam, majd olajban kisütöttem. Vacsorára tökéletes volt :)


Hozzávalók:

Pontyfilé
gm liszt (rizsliszt, nutri free mpp stb...)
pirospaprika

a sütéshez olaj

A pontyot a gerince mentén éles vékony pengéjű késsel hosszában bevágjuk és óvatosan lefejtjük a húst a bordákról. A szeleteket 5 mm-enként bevagdossuk a vastagabb húsnál, hallani fogjuk ahogy az ipszilon szálkákat kettévágjuk. Besózzuk, kis ideig állni hagyjuk. Elkezdjük az olajat melegíteni, egy tálban lisztet és pirospaprikát összekeverünk, majd a szeleteket megforgatjuk benne. Forró olajban szép pirosra sütjük :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...