2017. június 25., vasárnap

Gyümölcs faragás, az új szerelem :)

Régóta szemeztem a youtube-on megtalálható gyümölcs faragós videókkal. Sokat megnéztem, mire belevágtam az első dinnyébe.
Anyukám szánt meg egy nem túl édes darabbal, én meg elővettem a legélesebb kis késemet és neki láttam.
A látszat ellenére nem túl hosszadalmas folyamat, ha rááll a kezünk, rövid idő alatt bele lehet jönni. Elsőre egy nem túl bonyolult mintát próbáltam ki, és nagy meglepetésemre hasonlított az eredetire :)








A következő áldozat sárgadinnye volt, ezt a kolléganőim fogyasztották el jó étvággyal, bár először csak nézegették :D









Végül egy újabb dinnye, ezúttal egy kicsit nehezebb rózsa mintával :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...