2017. június 18., vasárnap

Orgran Karamell brownie- egy kis turbóval :)

Lehetőséget kaptam kipróbálni az Orgran Guténmentes által forgalmazott Karamelles brownie süteményporát. Nagyon gyorsan, és egyszerűen elkészíthető, akár nyaralásra is elvihetjük magunkkal, nem szükséges hozzá speciális konyhafelszerelés.
Nagyon finom, puha, levegős tésztát kapunk. Én tettem bele még 5 dkg pirított, tört földimogyorót is, mit mondjak, mennyei lett :)


Hozzávalók:

1 doboz Orgran karamell brownie süteménypor
2 egész tojás
12 dkg olvasztott vaj (én most margarint használtam)
tettem bele 5 dkg tört, pirított földimogyorót

A sütemény port beleöntjük egy tálba, hozzáadjuk a 2 egész tojást, majd az olvasztott vajat. Habverővel elkeverjük, beletettem a mogyorót, azzal is elkevertem. Beleöntöttem egy 20x20 cm-es tepsibe. Nekem nem légkeveréses a sütőm, így 180 fokra melegítettem elő a sütőt, betettem és kb. 20 perc alatt megsült. Tűpróbával néztem, hogy átsült e.









Csak ennyi eszköz szükséges hozzá, na és csak ennyit kell mosogatni :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...