2017. június 7., szerda

Gesztenyés pathé - gyors, egyszerű teasüti :)

Mi nagyon szeretjük a gesztenyét, és mivel eper volt bőven az utóbbi hetekben, így most gesztenyés teasüti készült. Nagyon egyszerű és nagyon gyorsan elkészül, kezdők is bátran vágjanak bele :)


Az eredeti búzás receptet itt találtam.
Hozzávalók fél adaghoz, ebből két tepsivel jött ki:

25 dkg gesztenye massza
1 egész tojás
1 cs vaníliás cukor
2,5 dkg Nutri Dolci itt
6 dkg vaj
10 dkg étcsoki a mártáshoz (nekem most tejcsoki volt itthon, de étcsokival még finomabb lesz)
1 ek olaj a felolvasztott csokiba keverni

A gesztenye masszát teljesen felengedjük, keverőüstbe tesszük, én a krémlapátot használtam a keveréshez, hozzáadjuk a puha vajat, elkeverjük, majd a vaníliás cukrot és az egész tojást, ezzel is elkeverjük, végül hozzáadjuk a lisztet is. A simára kevert krémet habzsákba tesszük, sütőpapíros tepsire formákat nyomunk. Előmelegített sütőben 170 fokon 8-9 percig sütjük. A tészta puha marad, ne süssük túl!
Rácsra tesszük hűlni, majd a kihűlt kekszeket a felolvasztott csokiba mártjuk tetszés szerint.




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...