2018. április 30., hétfő

Pavlova tekercs

Átnéztem a hűtőt, és rengeteg lefagyasztott tojásfehérjét találtam szépen bezacskózva, felirattal ellátva. Hamar eldőlt a kérdés, hogy Pavlova fog készülni belőle, és mivel már régen ki akartam próbálni a tekercset, így azt sütöttem.
Nagyon finom, könnyű nyárias desszertet készítettem, biztosan nem utoljára :)



A receptet itt találjátok a blogon.

Elkészítés: 
Egy nagyobb tepsibe tegyünk sütőpapírt, vékonyan kenjük le olajjal, majd az előkészített tojáshabot simítsuk bele. Előmelegített sütőben 160 fokon kb.: 20-25 percig kell sütni, ha világos barna, akkor jó.
Vágjunk egy ugyanakkora sütőpapírt és szórjunk rá porcukrot. A tepsiben hagyjuk 5 percig a habot hűlni, majd borítsuk a porcukros papírra és hagyjuk kihűlni teljesen.
Verjük fel a tejszínt, majd a kihűlt tésztára kenjük, majd szórjunk rá tetszés szerint apróra vágott gyümölcsöt. A sütőpapír segítségével tekerjük fel óvatosan, majd tegyük egy tálra és díszítsük tetszés szerint tejszínhabbal és gyümölcsökkel.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Császár zsemle

A napokban kaptam meg a kis műanyag kütyüt, amivel könnyen elkészíthetjük a császár zsemle hagyományos formáját. Most volt egy kis időm kipr...